Analyse en verhaal: Een aantal consequenties…

Download

Met onderstaande link kun je de PDF downloaden met het verhaal en een analyse van: “Een aantal consequenties…”:

Peter-Kaptein-PHP-Een-aantal-consequenties

Deze versie van het verhaal is zoals verzonden naar de Paul Harland Prijs in juli 2013, voorzien van de feedback van de jury en een “kijkje in de keuken” waarin ik onder andere laat zien welke overwegingen ik nam en hoe ik te werk ging.

206 verhalen, 3e plaats

Totaal aantal inzendingen was 206 verhalen. Daarvan vond de jury dat 9 verhalen met kop en schouders boven de anderen uitstaken.

“Een aantal consequenties…” won de 3e prijs in de Paul Harland Prijs: “De grootste SF, Fantasy en Horror-verhalenwedstrijd van Nederland”.

Groeidocument, versie 2

Dit document is een groeidocument en niet perfect.

In deze versie is een behoorlijk stuk toegevoegd over technieken en karakteropbouw.

Verder sta ik helemaal open voor feedback. Als dingen niet duidelijk zijn, laat het me weten (Facebook is een goede plek hiervoor). Als je denkt dat ik dingen vergeten ben, of te bot of te bruut ben: het zelfde.

Peter.

One thought on “Analyse en verhaal: Een aantal consequenties…

Leave a Reply

